تحقیق بهينه سازي و توابع دامنه متغير در LINGO

دسته بندي : مهندسی » مهندسی صنایع
دانلود تحقیق با موضوع بهينه سازي و توابع دامنه متغير در LINGO،
در قالب word و در 60 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
خطی بودن
تجزیه و تحلیل حل‌های LP
تجزیه و تحلیل حساسیت
هزینه‌های تقلیل یافته
قیمت‌های مزدوج
فرمولاسیون‌های بیکران
فرمولاسیون‌های نشدنی
حل بهینه چندگانه و حالت تبهگنی
و ...


بخشی از متن تحقیق:
تجزیه و تحلیل حل‌های LP:
هنگامی که از کامپیوتر حل یک مسئله ریاضی را می‌خواهید. برای یک مدل LP درست فرموله شده، مسیر منتها الیه سمت چپ به کار برده می‌شود. رویه حل ابتدا در پی یافتن یک حل شدنی است. برای مثال حلی که همه محدودیت‌ها را ارضا کند، اما الزاماً بهترین حل نباشد. حل منتها الیه سمت راست که حل نشدنی است، در صورتی که فرموله کننده مصر باشد به کار می‌رود. یعنی دو یا چند محدودیت که نمی‌توانند بطور همزمان ارضا شوند، بعنوان مثال دو محدودیت 2 > x و 3 <x عدم وجود حل شدنی به تابع هدف بستگی ندارد، بلکه تنها به محدویت‌ها بستگی دارد.

در عمل خروجی No Feasible Solution یا «حل شدنی موجود نمی‌باشد»، می‌تواند در مسائل بزرگ و پیچیده که در آن یک حد بالا بر روی تعداد ساعت‌های در دسترس قابل استفاده است و تقاضای بالای غیرواقع بینانه بر روی تعداد واحدهای تولیدی می‌باشد. پیغام معادل برای «حل شدنی وجود ندارد» این است که «نمی‌توانید هم کیک را داشته باشید و هم آن را بخورید!».

اگر یک جواب پیدا شود، آنگاه حل کننده تلاش می‌کند حل بهینه را بیابد. اگر حالت «حل بیکران» اتفاق بیفتد، دلالت بر این دارد که فرمولاسیون مدل منجر به حالتی می‌شود که ...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی صنایع

تعداد مشاهده: 10666 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 60

حجم فایل:3,452 کیلوبایت

 قیمت: 24,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل